Skulle Ove Sundberg stått utanför mitt fönster mitt i natten skulle jag också ha flyttat. Omedelbart.

publicerat i Just My Life.;

Idag har jag faktiskt varit jätteduktig och sökt jobb! Eller aa bara ett jobb på Gröna Lund så det var väl inte värsta grejen, men ändå. Lite duktig i alla fall. Tänkte söka fler, men tappade lusten, så jag får väl fixa det i morgon eller något. Kollade ju förresten på Solsidan  förut, haha fan vad kul det var. Ove är ju fan helt rubbad, det är ju helt galet! Haha så sjukt kul. Har städat ordning på mitt rum idag också, som jag i och för sig gör typ varje dag, försår inte hur jag lyckas stöka ner hela tiden! Men nu är det finfint i alla fall, tihi.

Men nu ska jag byta om och sticka på träning! Kulkul. Vi hörs senareeee!

Inte sur tjej, neeehej. Go Norway. Tyyyyyp.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av du vet hvem hun er, eller?:

solsiden er veldig gøy og fart på deg!

Kommentera inlägget här :