Game Of Thrones And Midsomer Murders.

publicerat i Just My Life.;
Dagen började med det nya avsnittet av Morden I Midsomer som jag missade i söndags och inte hunnit sett sedan dess. Det var bra faktiskt. I somras var det ju nytt med att den riktige Barnaby blev utbytt mot hans kusin eller vem det nu var. Jag tror det, och jag gillade inte riktigt honom, det ska ju vara Tom. Men nu känns det rätt bra i alla fall, Jones är ju kvar i alla fall. Så det ska bli spännande att se nästa avsnitt på söndag igen.

När jag ändå är inne och snackar om serier så har jag och Tim förresten börjat kolla på en ny serie som jag till en början var väldigt skeptisk till, men den verkar faktiskt bra! Den heter Game Of Thrones och vi har bara sett två avsnitt hittils, det tredje ser vi nog idag när Tim ska träna. Men det är spännande och mycket bättre än vad jag först trodde, så det är kul!

Ikväll blir det lite sushi till middag, det har gått bra för mig att äta lite så ikväll testar vi sushi, mums! Vi hörs senare, krami

Midsomer Murders.

Game Of Thrones.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Isabelle Palmgren:

söt blogg:)

Kommentera inlägget här :