Lördag med dop och kräftskiva!

publicerat i Just My Life.;
Hej bloggisen!!! Idag har jag varit på dop och på kräftskiva och det vart lyckat faktiskt! Dopet, var supergulligt, Jasmines bebis Marcus är ju så sjukt söt, så det var supermysigt, ska se om jag kan lägga upp några bilder också! Fast det får bli i morgon i så fall, nu är jag ju helt slut! Kräftskivan blev bra med, dock lite mycket dricka i och med att jag inte ska dricka alls egentligen... Men klarade mig bra, spydde bara en gång, sedan gick det att köra hårt igen, haha.. Men sent blev det inte, nu är jag hemma hos Tim igen, skönt det. Hoppas jag mår bra i morgon bara, lite tveksamt dock. Min söte lillebror fyller ju år på tisdag , 8 faktiskt så han har barnkalas i morgon som vi ska på! Om jag orkar som sagt, haha.

Nu ska vi nog hare superkul här hos Tim han och jag, finns ju tequila kvar, tihi. Hah nämen vi höres väl i morgon, puss å kram å godnatt! ♥


Kommentera inlägget här :