Girls just wanna have fun!

publicerat i Just My Life.;
Idag har det varit en riktigt skön dag faktiskt, sökt lite jobb, kanske inte gått riktigt så bra som jag hoppades på, men ja, jag vet inte, det funkade väl! Det ser så galet varmt ut ute, så jag satte mig en liten stund ute på min sköna balkong, men det blåste verkligen skitkallt, så det var inte så skönt att sitta där ute trots allt. Jag som brukar älska att sitta där ute! Men jaja, nu får jag ju sitta här inne och göra det jag borde istället, som att plugga till exempel! Eller? Nja, tror nog inte att jag orkar det just nu. Tycker att jag är duktig som läst i Dibs-boken som ska vara färdigläst snart till Sociologin. Den är faktiskt bättre än vad jag först trodde, den har ett så otroligt tråkigt omslag och handlingen verkade inte den roligaste heller. Men som sagt, den är faktiskt mycket bättre än vad man tror. Tur det.

I morgon är det förresten dags för kryssning igen! På ett sätt känns det som att det var typ förra veckan vi var på kryssningen sist, men på ett annat sätt att det var hur länge sen som helst! Men whatever, i morgon kör vi igen, och det blir jag Emsa och Sandrisarna x2 som drar iväg, sen kommer ju älskling mfl vara där också! Det kommer bli skojskojskoj! Ett kanske lite onödigt sätt att bränna pengar på dock, menmen man får väl passa på när man kan! Ingen aning vad jag ska ha på mig dock, tänkte kanske köpa nya jeansshorts, men vet ändå inte om jag ska ha dom på mig i så fall. Vi får se, jag bestämmer mig väl i sista sekund som alltid, haha.

Nu ska jag njuta lite av mitt lov, ciaao.

Kommentera inlägget här :