Att så mycket kan hända på så kort tid är helt sinnessjukt.

publicerat i Just My Life.;
Nu känns det som att det var veckor sen jag skrev sist, trots att det bara var ett par dagar. Det är helt sjukt vad mycket som hänt. Till att börja med hände en olycka med min pojkvän och jag orkar inte förklara, men det är faktiskt det värsta jag varit med om. Har aldrig blivit så rädd förut. Att se honom sådär var hemskt och jag ser det framför mig varje gång jag blundar. När det händer någon något som man verkligen älskar blir man helt paralyserad. Jag kunde inte ens gråta eller någonting, det brukar jag ju alltid göra och det hade nog varit bra. Känns som att allt bara är fast inom mig och kommer inte ut.

Efter allt blev det först prov i matte efter att ha sovit ca en timme på natten, gick nog galant! Sedan blev det sjukhusvistelse och därefter skiva igen på kvällen. Tovalisas skiva denna gång, det var helt okej, lite knas ställe bara, men kul att vara med Sandra och Anton igen också! Dom saknar jag, får hoppas man kan träffa dom igen på lovet. Sen sov man några timmar, sen skola klockan åtta idag igen. Känner mig galet duktig som lyckades ta mig dit!
Sen har det bara varit att ta det lugnt idag, riktigt skönt, och nu däckar jag nästan för att jag är så himla trött.

Dessutom fick jag i morse reda på att min gammelfarmor dog i natt. Det känns jobbigt, är ju uppväxt med henne ganska nära och så, men eftersom hon varit sjuk så länge var man ändå beredd på att hon skulle dö snart, så det kom ju inte som någon chock. Men är ändå väldigt tråkigt och känner mig ledsen, speciellt för morfars skull eftersom det är hans mamma.. Menmen, må du vila i frid<3

Jag måste sova nu, hoppas min pojk har det bra, är galet nojjig nu. Sov bäst alla fina <3

Kommentera inlägget här :